O nas

 

Przedszkole funkcjonuje zgodnie z ustawą o systemie oświaty i zarządzeniem MEN w sprawie prowadzenia placówek niepublicznych. Naszymi przedszkolakami są dzieci w wieku od 2 do 6 lat. Posiadamy bardzo dobre warunki lokalowe, dwa place zabaw - jeden powstał z myślą o maluszkach, drugi dla nieco starszych dzieci.



Celem przedszkola jest poznawanie dziecka, jego zdolności, zainteresowań. Wiedza ta pozwala na rozwijanie potencjału naszych wychowanków i doskonalenie odkrytych talentów, poprzez wszelkiego rodzaju zajęcia prowadzone pod czujnym okiem specjalistów. 

 

Dlaczego Artystyczne?
 
Naszym przedszkolu zachęcamy dzieci do ekspresji poprzez sztukę. W specjalnie przygotowanym MINI TEATRZYKU Nasi podopieczni przygotowują przedstawienia. Za pomocą pacynek mają możliwość zaprezentowania swojej ulubionej bajki... Mali aktorzy uwielbiają wchodzić w świat baśni i fantazji, tak bardzo naturalny w ich wieku. Kilka razy w roku zapraszamy profesjonalnych aktorów, którzy prowadzą warsztaty dla dzieci.
Zajęcia plastycze również mają niemałe znaczenie w ogólnym rozwoju dziecka. To właśnie już w przedszkolu kształtuje się osobowość twórcza małego człowieka. Różnorodność i atrakcyjność stosowanych technik plastycznych oraz zastosowania w zajęciach niekonwencjonalnych materiałów sprzyja stymulowaniu wyobraźni, pobudza fantazję, podnosi atrakcyjność działań i zachęca do poszukiwania nieszablonowych rozwiązań.


 
PODSTAWĄ DZIAŁAŃ PLASTYCZNYCH JEST RADOŚĆ, KTÓRĄ DAJE DZIECKU TWORZENIE !

 


Dlaczego językowe?

Język ANGIELSKI - codziennie 

Zajęcia prowadzi wykwalifikowany Lektor - pani Agnieszka.


Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, iż w "dzisiejszych czasach" istotne jest posługiwanie się nie tylko językiem ojczystym. Nauka języka angielskiego w naszym przedszkolu oparta na metodzie „Early Partial Immersion” polega na intuicyjnym przyswajaniu języka obcego w sytuacjach życia codziennego. Język angielski jest drugim językiem komunikacyjnym używanym podczas wybranych zajęć,  co pozwala na naturalne osłuchanie się dziecka z językiem w sytuacjach „tu i teraz”. Taka metoda umożliwia wykorzystanie naturalnego potencjału do przyswajania języka pamięciowo oraz interakcji językowej.